Algemene Ledenvergadering 2021

Geplaatst op 20-09-2021  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Jeffrey

img-3812

De Algemene Ledenvergadering

De Algemene Ledenvergadering op 23 september is uitgesteld i.v.m. onduidelijkheid over de coronaregels.

We vinden het belangrijk om weer echt bij elkaar komen omdat wij van gedachten willen wisselen over een nieuwe start van het verenigingsleven in het volgende seizoen. WSV Buurman is de corona-periode financieel goed door gekomen en het onderhoud van haven en clubhuis zijn gewoon doorgegaan. Maar doordat er bijna geen gezamenlijke activiteiten zijn geweest, is het verenigingsgevoel ingezakt. En dat gevoel moet weer terugkomen om onze club te laten groeien en bloeien.

Nieuwe datum

De ALV kunnen we in het clubhuis houden, op voorwaarde dat wij het Coronatoegangsbewijs controleren. We nodigen jullie graag uit op woensdag 13 oktober om 20:00 uur. De agenda en betreffende stukken volgen spoedig per e-mail.

Coronaregels

Voor alle horeca is een Coronatoegangsbewijs verplicht voor 13 jaar en ouder. Ook voor sportkantines, kantines van speeltuinverenigingen en horeca bij zwembaden, golfclubs en kinderboerderijen etc. geldt dit.

Verder geldt ook voor die horeca:

• De openingstijden tussen 06.00 ’s uur ochtends en 00.00 uur ’s avonds;
    • Entertainment is toegestaan;