Open dag WSV Buurman Mei 2022

Geplaatst op 19-05-2022  -  Categorie: Algemeen

Onze Open Dag op zaterdag 14 mei trok meer dan 150 bezoekers! Het was een prachtig zonnige dag met 20 graden en verschillende activiteiten en leuke spelletjes voor kinderen.

De schoonmaakactie in samenwerking met Walk & Clean van de Zevenhuizerplas en oevers was een groot succes, De bezoekers en de waterscouts hebben met kajaks, sloepen en wandelend in totaal 28 kg zwervuil verzameld!

In de middag stond de zeilwedstrijd op het programma, waaraan 13 boten mee deden. Met een lichte en wisselende wind was het extra uitdagend om de race te varen, maar een prachtige uitslag was daar.

Tot slot kwam de Brandweer uit Nieuwerkerk langs met hun reddingsboot. Zij hebben verteld over de reddingsoperaties die zij vanuit de jachthaven op en rond de plas verzorgen.

De dag is afgesloten met een Tombola met prijzen van onze ‘buren’ zoals Storm Beachbar & Bistro, Culinesse, Outdoor Valley, Project 7 Cablepark, Active4Health, Beach Club Rotterdam, L'Italiano en Eurofun.

Hieronder een impressie van de dag © foto's Peter Hagers

open-dag-terras