Handleiding Leden zoeken leden

Kies in de menubalk op de homepage het tabblad Mijn WSV Buurman.  Op de volgende pagina kan je inloggen (of je wachtwoord of gebruikersnaam opvragen, als je die bent vergeten). Kies in de menubalk van Mijn WSV Buurman het tabblad Bardiensten en vervolgens de pagina Leden zoeken leden.

Deze pagina bevat privé gegevens (naam, telefoonnummer en/of mailadres) van leden van onze vereniging. Deze gegevens mogen uitsluitend en alleen gebruikt worden door andere leden om contact te leggen in het kader van de vereniging. Voorbeelden zijn het ruilen van een bardienst of iemand waarschuwen als er iets met zijn boot is.

Bovenaan de pagina staat Mijn instellingen. Als je daarop klikt, kan je instellen dat je helemaal niet zichtbaar wil zijn in deze ledenlijst of aanvinken welke gegevens van jou hier zichtbaar mogen zijn. Vergeet niet om je instellingen op te slaan. Als je voor de herkenbaarheid je foto wil laten zien, kan je dat hier aanvinken. Om je foto te uploaden moet je naar tabblad Mijn gegevens gaan en daar de pagina  Mijn inschrijfgegevens kiezen. Daar kan je niet alleen je (pas)foto uploaden, maar ook onjuiste gegevens corrigeren.

Onder Mijn instellingen staat de Ledenlijst. D.m.v. een zoekopdracht kan je de contactgegevens vinden van degene, die je zoekt.

Als je met die persoon contact legt en jullie het eens worden over het ruilen van een bardienst, moeten jullie beiden de ruil registreren zoals beschreven in Ruilen van bardiensten. Daardoor worden jullie namen bij de nieuwe datum en zijn jullie beiden niet meer verantwoordelijk voor je oorspronkelijke dienst. Jullie ontvangen allebei een bevestiging hiervan per mail.